dinsdag 18 februari 2020

Valentijnsdag 💕

Wie oh wie was nu toch de Valentijn van Doerak-Beer, wie kreeg het mandje met de brief, het hartje en de roos?

Doerak-Beer had zijn oog laten vallen op een Japanse schone die sinds kort bij ons in huis is. Hij is helemaal tot over zijn oren verliefd op haar.....🥰
(Ik snap hem wel,....is ze geen plaatje...😍)



Dit mooie meisje maakte ik uit het boek van Alexa Boonstra, Amilishly Dolls.
Op de dag van de boeklancering van dit prachtige boek was ook ik er bij om dit moment met Alexa en Loes te vieren! Ik had gelijk al een favoriet, Yumi, ik viel vooral voor haar mooie jurk. Nadat ik Alexa gefeliciteerd had zocht ik een plekje uit  aan de tafel, voor mij lag een in stof ingepakt pakketje en het boek. In dit pakketje bleek het garen voor 1 van de popjes, Momoka te zitten en ook nog eens in mijn kleuren....😍

Die dag heb ik gezellig zitten haken en thuis heb ik haar af gemaakt. Maar omdat ik verliefd was geworden op het jurkje van Yumi heb ik wat zitten spelen met het garen en heeft ze dit jurkje gekregen en lange haren. Zo is het weer een heel ander op je geworden. Er staan officieel 12 poppen in het boek maar de mogelijkheden zijn eindeloos.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kerst-Ster haken

Patroon Kerst-Ster Afmeting: Ongeveer 7cm bij gebruik van het genoemde garen. Benodigdheden: U kunt ieder gewenst garen gebruiken. Ik gebrui...